יום רביעי, 19 ביולי 2017

הבית שלכם זקוק לריענון? רוצים להכניס הביתה שיק וסטייל - בוטיק הנגרות עיונה בקיבוץ בארי בא לרענן לכם

הבית שלכם זקוק לריענון? רוצים להכניס הביתה שיק וסטייל, אז זהו, אתם בדיוק במקום הנכון.
הוזמנתי לאירוע בלוגרים, לשמוע את סיפור ההצלחה של מעצבת הרהיטים יונת עיונה בקיבוץ בארי: מחלום לעסק משגשג שמתחדש ללא הרף

בוטיק הנגרות עיונה שבקיבוץ בארי הוא סיפורה של יונת מקיבוץ בארי, בחורה נחושה עם הרבה אמביציה, שהתחיל לפני כעשור, אז שיפצה יונת להנאתה רהיטים ישנים בחצר ביתה. חברים ושכנים שראו את הכישרון והתוצרים המרהיבים החלו להזמין עבודות. במהרה הפך התחביב ליזמות קטנה ויונת קבלה צריף ישן בו החלה לפתח את התחביב לעסק. יונת המשיכה לגדול להתרחב, היא התחברה לגיא ברוך חבר הקיבוץ מעצב מוצר מבצלאל ונגר מוכשר ויחד החלו בנוסף גם ליצור רהיטים חדשים בסגנון ייחודי המאופיין בקווים נקיים ונגיעות נוסטלגיות, תוך שהם עושים שילוב בין ישן לחדש ושימוש בטכניקות של צביעה אמנותית. 

יונת ואני

באיזה תשוקה מספרת לנו יונת על הנגרייה
בינתיים קבלה יונת חדר קטן בצמוד לנגריית הקיבוץ הישנה שהושכרה לנגר חיצוני, בו המשיכה להתפתח ולהתרחב ולפני כשנה וחצי, לאחר שעזב הנגר את המבנה קבלה יונת את מתחם הנגרייה כולו. משם החלה הנסיקה הגדולה. יונת החלה לעצב ולייצר רהיטים גדולים ומגוונים לעיצוב הבית כולו, והרחיבה את צוות העובדים אליו היא מתייחסת כאל משפחה שמונה היום כ-8 איש ביניהם נגרים, צבעים, מעצבים והיד עוד נטויה. לצד הנגרייה שיפצה יונת את אחד החללים והפכה אותו לחנות מעוצבת ויפה.

 

החנות משמשת כגלריה של עיצובים מתחלפים. בכל שבוע נולדים עיצובים של רהיטים חדשים בעלי יצירתיות ומעוף. בחנות תוכלו למצוא החל מויטרינות המשלבות תריסי עץ וזכוכיות סבתא, מזנונים בסגנון רטרו, קונסולות מעוצבות, שולחנות קפה משתלבים ועד מדפים וארגזים מעץ ממוחזר ושלל פריטים יפים לעיצוב הבית. ולאחרונה גם מטבחים.


יונת יוצרת קשר מיוחד עם לקוחותיה ודואגת להעניק להם פתרון עיצובי המותאם לחלומות שלהם ולחלל אותו הם שואפים לעצב. לקוחות זורמים לבוטיק הנגרות מכל רחבי הארץ לראות את הרהיטים היפים שמפורסמים ברחבי הרשת בעיקר במרמלדה ובפייסבוק ובכתבות באתרי העיצוב הנחשבים וכמובן בעקבות המלצות חמת ומחמיאות של לקוחות מרוצים. לקוחות רבים שמתאהבים בפריטים אך אין ביכולתם להגיע לחנות, נותנים אמון מלא ביונת לאחר שיחת טלפון קצרה ומזמינים פרטי ריהוט לביתם מבלי לראותם פיסית.


לא מזמן גם זכתה החנות של עיונה להיכלל ברשימות החנויות היפות והנכונות של אתר מאקו ליבנינג.


יונת מעצבת ויוצרת את הרהיטים שלה מתוך תשוקה ואהבה לאסתטיקה, נוסטלגיה ועיצוב.
שילוב כל אלו, לצד הרבה השראה מהטבע בו היא מוקפת ושווקי פשפשים בהם היא נוהגת לבקר, מאפשרים לה ליצור שפה חדשה ייחודית ורעננה בעולם פרטי הריהוט. 

בחנות ניתן למצוא: קולקציות רהיטים מתחלפות ומגוונות, המעוצבות בסגנון ייחודי המשלב נוסטלגי וחדש בקו עיצובי נקי ומקורי תוך הקפדה על רמת הביצוע והגימור הגבוהה ביותר, עם הרבה מודעות ואהבה לסביבה. רק בקיץ האחרונות השיקה עיונה שלוש קולקציות שונות: קולקציית קיץ, קולקציית גוונים אומנותית וקולקציית טעמי גלידה. האהבה של עיונה לעשיה באה לידי ביטוי בכל פריט ופריט שנוצר מהקטן ביותר ועד הגדול שביניהם. כל פריט מקבל את מלוא תשומת הלב ונעשה במחשבה והקפדה רבה.
כל הרהיטים מעוצבים ומיוצרים באופן עצמאי בבוטיק הנגרות הצמוד לחנות, מהחומרים האיכותיים והטובים ביותר. בקרוב תשיק עיונה אתר סחר חדשני בו יהיה ניתן להזמין בקלות יעילות ומהירות את פרטי הריהוט הייחודיים ולבחור צבע ומידה מתאימים.







ליונת עוד תכניות חלומות רבים. לדבריה היא רק בתחילת הדרך ויש עוד הרבה למה לצפות.
בוטיק הנגרות נמצא בקיבות בארי.
שעות הפתיחה של בוטיק הנגרות : א-ה: 10:00-17:00, ו- 10:00-13:00
טלפון: 054-7918249
כתובת החנות במרמלדה- https://market.marmelada.co.il/ayuna
כתובת אתר האינטרנט החדש- http://ayuna.co.il/

  1. קישור לפייסבוק https://www.facebook.com/ayuna.official/
  2. קישור לחנות  באינטרנט https://market.marmelada.co.il/ayuna



אין תגובות: