יום שלישי, 28 ביולי 2015

סיור בלוגרים במפעל מן לוופלים ועוגיות

הוזמנתי לסיור בלוגרים במפעל "מן", החברה הישראלית הוותיקה לייצור וופלים ועוגיות. אוקיי חשבתי בליבי וופלים, מה כבר יש לחדש? ובכן, כן יש ועוד איך..

קצת רקע על המשפחה שהקימה את המפעל: בשנת 1938, בטרם מלחמת העולם השנייה, עלו לישראל מנחם רוקח ז"ל והוריו מאוסטריה, כשהם משאירים מאחור מפעל למתוקים. בארץ הם הקימו את מחלקת הוופלים של מפעל "ליבר" ההסטורי (לימים חלק מעלית), שם גם הכיר מנחם את פנינה אשתו. בשנת 1954 עזב מנחם את ליבר והחליט לפתוח, יחד עם שלושה שותפים, את מפעל הופלים "מן" בבני ברק. החברה הינה החברה הישראלית הוותיקה לייצור וופלים ועוגיות. גם היום, לאחר 60 שנה, המותג שצמח כעסק משפחתי בזיעת אפם של ההורים, הינו רלוונטי ומצליח להתמודד מול כל התאגידים הגדולים מהארץ ומחו"ל. השם שבחרו בני המשפחה לחברה: "מן" על שם המן שירד מהשמיים, ממש ככה.
הבת ציפי מנכלי"ת החברה
לפני הסיור במפעל, מקבלים הסברים מהבן, אבי פקר, מנהל השיווק של החברה
חברת מן מוסיפה למוצריה את תקן הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת להפיכת אורח החיים הטבעוני זמין ונגיש בקרב חברות המזון הישראליות.
על פי נתוני נילסן, "מן" הינו מותג הוופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! כל תהליך הייצור במפעל "מן" השוכן ברמלה הינו אוטומטי לחלוטין, ללא מגע יד אדם וכל התוצרת הינה פרווה, ללא רכיבי חלב או לקטוז ועשויה מחומרים טבעיים בלבד - ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא כולסטרול. כיום יש להם למעלה מ -30 מוצרים של וופלים ועוגיות מרכיבים טבעיים ללא שומן טראנס.
באירוע חגיגי שנערך במפעל "מן", בו התארחו חברי עמותת ויגן פרנדלי, ציין מייסד העמותה עמרי פז: "אנו שמחים ונרגשים לקראת המהלך המבורך של חברת מן שהחליטה להנגיש את עשרות מוצריה לקהל הטבעוני ההולך וגדל בארץ". 
מוצרי "מן" קיבלו את התקן של ויגן פרנדלי ואושרו כמוצרים טבעונים. בכך הופכת "מן" ליצרנית המתוקים הגדולה בישראל אשר תשווק את מוצריה עם תו הטבעונות בשוק הכללי. במסגרת ריענון המותג "מן" והשקת האריזות החדשות, יוטבע התקן החדש על מוצרי החברה, בהם אריזות העוגיות והוופלים המוכרים והאהובים, הפופולאריים מאוד בקרב צרכנים טבעונים וכן על גבי מוצרים חדשים אותם תשיק "מן" בעתיד הקרוב.  
אבי מוסיף: "אנו מאמצים בחום את קהילת הטבעונים בישראל, ושמחים לאפשר לקהילה המתחזקת מיום ליום, ליהנות ממוצרי וופלים ועוגיות איכותיים, אשר זמינים בכל סופר ורשת שיווק. כחברה ישראלית ותיקה אנו גאים להיות יצרנית המתוקים הגדולה בישראל המסמנת את מוצריה בתו הטבעוני של ויגן פרנדלי, נשמח להמשיך ולקחת חלק בפעילויות העמותה".
מוצריה האיכותיים של החברה נמכרים לכל רשתות השיווק ולשוק הפרטי, בארץ ובעולם, בארצות הברית, קנדה, אנגליה, מקסיקו, אוסטרליה ועוד
למוצרים כשרות גבוהה של הרב לנדא.
נכנסים לסייר במפעל, מתלבשים בהתאם
כן אלה וופלים בפס היצור
שנים היא עובדת כאן ואוהבת מאוד וופלים 
רכיבים טבעיים ללא שומן טראנס
שבלונות לעוגיות
 
 

אני לא רוצה לספר לכם מה אני לא מפסיקה לאכול בשבוע האחרון 
אני לא יודעת מה אתכם, אני מאוד אוהבת וופלים, הוופלים של מן טעימים מאוד, לא פחות משל חברות אחרות.
ולכל הטבעונים שבינינו, ולא רק - תהנו מהמוצרים שלהם.
מוזמנים להכנס לאתר חברת מן בפייסבוק
 תודה לכל מי שביקר והגיב לי בבלוג 

אין תגובות: