יום שבת, 22 באוגוסט 2015

דונה איטליה, אירוע בלוגרים

הוזמנתי לערב בלוגרים לחגיגה איטלקית להיכרות עם המטבח האיטלקי של דונה איטליה, חברת המזון האיטלקית החדשה, המתמחה במוצרי פיצה ופסטות, שלפי היצרן, הן באיכות מדהימה ובמיכשור יחודי ובלעדי למטבח האיטלקי.

היצרן מבטיח: "דונה איטליה", היוזמה הקולינרית החדשה שמבטיחה להביא את חווית המטב האיטלקי לכל בית בישראל. מהיום, כל אחד יכול להנות מפיצה איטלקית מושלמת תוך 3 דקות בלבד.
חברת דונה איטליה הוקמה לפני 3 שנים והיא היוזמה החדשה של קבוצת היזמים בראשותו של איש העסקים גלעד שלום. שלום, מבעלי חברת Bcreative יצרנית ומשווקת מותג המים בטעמים "water &", למד את רזי המטבח האיטלקי באמצעות פיצריה שפתח בירושלים. חוויה זו הולידה את דונה איטליה מתוך רצון להביא את הידע המקצועי ואת חוויית המטבח האיטלקי, על חומרי הגלם האיכותיים והטעם האותנטי, לבתי עסק נוספים.  הייחודיות הבולטת של דונה איטליה במטבח האיטלקי היא הכנת פיצה איטלקית מושלמת תוך זמן קצר במיוחד- 3 דקות בלבד! זאת לצד קו מוצרים של פסטות מצוננות מוכנות עם רטבים שונים וליין פוקצות.
השירות של דונה איטליה הינו ייחודי בנוף העסקי ומגיש מעטפת של פתרון כולל ללקוח - מתן ציוד ללא עלות, עם רכישה של המוצרים על בסיס חודשי, מוצרים איכותיים ללא פשרות, מיתוג ושירות.
אלפי ישראלים כבר נהנים מדי יום מהפיצה האיכותית של דונה איטליה, המייצרת כ- 80,000 פיצות בחודש. הפיצות של דונה איטליה נמצאות כיום בכ-700 בתי עסק בישראל- מסעדות, בתי קפה, מלונות, קייטרינג ועוד, וגורפות מחמאות ושבחים רבים. בנוסף לשוק הישראלי, דונה איטליה משווקת את התנור והפיצות הייחודיות שלה גם בעולם ומרחיבה את פעילותה הבינלאומית בימים אלו. כיום ניתן למצוא את התנורים והפיצות של דונה איטליה באירלנד ופנמה, ובימים אלו החברה נכנסת גם לשוק בארה"ב, מקסיקו, אנגליה, קנדה, רוסיה, מולדובה ועוד.
איך זה עובד? דונה איטליה פיתחה מתכון מיוחד להכנת פיצה, שמותאמת להכנה בתנור ייחודי לדונה איטליה- תנור אישי ומעוצב במיוחד שבו משטח אבן שמוט וגוף חימום- יחדיו מתקבלת תוצאה מדהימה ואיכותית תוך 3 דקות בלבד. ייצור הפיצה מתבצע במפעל מתמחה באיטליה, בתהליך במסגרתו משמרים את כל היתרונות של חומרי הגלם, כך שהפיצה תהיה מושלמת תוך 3 דקות בהכנה בתנור. הפיצה מיוצרת מחומרי גלם איכותיים, ללא חומרים משמריםוללא משפרי אפייה. הבצק מבוסס על תערובת  קמחים ייחודית לדונה איטליה מ-PIVETTI  (אחד מיצרני הקמח הגדולים והאיכותיים ביותר באיטליה) ועובר התפחה טבעית של 24 שעות, גבינות מוצרלה 100% שמיוצרות במקום, רוטב עגבניות טבעי המבוסס על הפולפה שלMENU    ללא סוכר, בשילוב עבודת יד,  והכל בכשרות בד"ץ בית יוסף.
דונה איטליה מפעילה מערך הכשרה שוטף באיטליה בשיתוף עם בד"ץ בית יוסף, אשר מפקחים על החליבה ועל הייצור. כיום, לדונה איטליה יש בלעדיות לשיווק פיצות בכשרות המחמירה ביותר באמצעות המפעל, המייצר מגוון מוצרים איטלקיים לאיטליה ולעולם.
במהלך 2015 תרחיב "דונה איטליה" את פעילותה בישראל, ותיכנס לשוק הביתי עם מודל מכירה, אשר נבנה בימים אלו. בסיומו של התהליך יוכל הצרכן הפרטי לרכוש את התנור הייחודי והמעוצב של דונה איטליה ואת הפיצות וליהנות מחוויה איטלקית אותנטית, איכותית וטעימה, בצורה קלה, מהנה ומהירה במיוחד.
קצת תמונות מהאירוע - בתפוז יש תקלה והצלחתי להעלות רק את התמונות האלה
עם חברות בלוגריות ולא רק מתפוז
מנשנשים
 
 
מקשיבים למנכ"ל
השפים מכינים לנו פיצות, פסטות וקינוחים
בקיצור, אז איך זה כל כך פשוט להכניס אוכל איטלקי לתפריט? 
דונה איטליה מספקת הכל:
  • תנור אבן איטלקי קטן
  • ערכת כלים שלמה ומקצועית שכוללת הכל. מסלייסר מקצועי ועד קרטוני טייק אווי
  • החומרים הטובים ביותר שאיטלקי אמיתי יכול להשיג
  • פיצה איכותית מוכנה תוך 3 דקות
  • תפעול פשוט בצורה מעוררת חשד
  • שירות וליווי צמוד ומקצועי בבית העסק שלך
  • לא נדרשת השקעה כספית
  • האתר של דונה איטליה

 תודה לכל מי שביקר והגיב לי בבלוג 

אין תגובות: