יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

טיול לסן דייגו

מוזמנים לקרוא על הטיול שלנו לארצות הברית והפעם מטיילים בסן דייגו. 
יום שני, 26.6.14, עדיין בלוס אנג'לס, יום אחרון שלנו בארצות הברית.
אחרי ארוחת הבוקר, נוסעים לסן דייגו, שעתיים וחצי נסיעה מלוס אנג'לס, אנחנו מתחילים בטיול על המזח הארוך ביותר בקליפורניה.




















ממשיכים לסן דייגו, ביקור בעיר העתיקה והשוק המקסיקני ובחצי הקורונאדו והמלון המפורסם דל קורונאדו.
קצת על סן דייגו: מכנים את סן דייגו השכנה היפה של לוס אנג'לס. עיר הבירה של מחוז סן דייגו, נמצאת בדרום מערב קליפורנייה, על גבול מקסיקו. ב-1542 עגן במפרץ סן דייגו חואן רודריגז קאברילו (וואו איזה שם ארוך) - הפעם הראשונה שאירופי דרך במקום שמאוחר יותר נודע כחוף המערבי של ארצות הברית. הוא קרא למקום סן מיגל והכריז עליו כרכושו של מלך ספרד. ב-1602 הגיע למקום סבסטיאן ויסקיאנו עם ספינתו וקרא לו על שם הקדוש הספרדי קתולי סן דייגו דה אלקאלה. המקום היה תחת שלטון ספרדי עד 1850 אז הצטרפו סן דייגו ויתר קליפורניה לארצות הברית כמדינה.
סן דייגו, העיר השביעית בגודלה בארצות הברית, מזג אוויר בה הכי טוב, אולי יש שם שבוע של גשם בשנה, בגלל המיקום שלה בין הים למדבר.
לעומת לוס אנג'לס הסקסית הזוהרת והשחצנית, סן דייגו, אחותה הבכורה, פחות מפורסמת אבל יותר נקיה, האוכל טרי וטעים יותר, המקומיים חביבים יותר (לא מכירה אבל גם בלוס אנג'לס חביבים), מי האוקיאנוס חמים יותר והחופים מקסימים, לא צפופים ואידיאליים לשחייה וגלישה. בקיצור, סן דייגו, עיר גדולה עם אווירה חמימה של עיירה קטנה.
זו עיר שבה נולדה קליפורניה, את ההשפעה הספרדית והמקסיקנית על סן דייגו אפשר למצוא כאן בארכיטקטורה, בשמות של הרחובות ובאוכל.  



     
          פרבר קורונאדו, יש כאן חופי ים ארוכים ויפים ששווה לטייל שם



הולכים לכיוון מלון דל קורונאדו המפורסם, מלון היסטורי שהבנייה שלו ויקטוריאנית, במלון הזה התגוררו עשירים ומפורסמים, טיילנו במלון ובטיילת, יש כאן גלריות, חנויות, מסעדות וחופים רבים ויפים. המלון מקורה, יש בו חדרי פגישות חיצוניות מול האוקיינוס המרהיב. במלון מטבח עטור פרסים, כאן מתקיימות פגישות עסקיות, כנסים, סדנאות ועוד.

באופק, גבול מקסיקו



מסיימים את הטיול כאן ונוסעים לאתר ששם יש נושאת מטוסים






תמונה קבוצתית
תודה שהייתם כאן וטיילתם אתי.

אין תגובות: