יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

סקנדינביה - פינלנד - הלסינקי 4.7.16 - 5.7.16

מזמינה אתכם לטייל אתי דרך הצילומים שלי בסקנדינביה לארצות: פינלנד, שבדיה, נורבגיה ודנמרק.
אחלק את הטיול לכמה רשומות.
הרשומה הזו היא הראשונה, על הטיול שלנו בהלסינקי שבפינלנד, שם התחלנו את הטיול
יום שני, 4.7.16 שעה 5:30 לפנות בוקר, שדה התעופה בן גוריון, אחרי הקפה, אחותי ואני עושות סלפי

טסים לשדה התעופה באתונה ובשעה 9:15 ממריאים לכיוון שדה התעופה בהלסינקי, פינלנד, לשם הגענו לקראת הצהרים. מזג אוויר כאן חורפי, יורד גשם
עושים סיור פנורמי בעיר הלסינקי, אין כאן גורדי שחקים, בנייה לרוחב, יש להם מספיק שטחים לבנייה, בדרך נהר אותו נפגוש במהלך כל הסיור כאן.
צילומים מהיום הראשון, הצילום הראשון מהמטוס לפני הנחיתה

עברנו מכיכר הסנט, הקתדרלה הפרובוסלית המרשימה "אוספנסקי" המשכנו למצבת זיכרון לכבוד המלחין הלאומי סיבליוס, ביקרנו בכנסיית טמפלואקו החצובה כולה בסלע.

מטיילות בשוק האיכרים של פינלנד

אוכלות פירות יער שמצויים כאן בשפע
וצילום קבוצתי ראשון
לאחר הסיור, נוסעים למלון למנוחה
יום שלישי, 5.7.16 עדיין בפינלנד
נפרדים מהמלון
מזג אויר נעים מקדם את פנינו הבוקר, לאחר ארוחת הבוקר, יוצאים לשיט לאי סומנלינה אבל לפני כן צילומים, חובה

מטיילים במבצר שמהווה חלק מהעיר הלסינקי. סומנלינה זה אתר מורשת עולמית של אונסקו, תיירים רבים ומקומיים פוקדים כאן את המקום שמשמש גם לפיקניקים. לאיזור הזה מגיעות כל השנה מעבורות, מרכז האומנות הנורדית קמה פה והמקום מהווה בית לקהילה של אומנים צעירים ומוזיקאים שמצאו כאן פינה חמה.
את המבצר בנה מלך שוודיה בשנת 1750 הוא מורכב ממספר רב של מבנים, עם חומות, מנהרות ועוד