יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

תחגגו את ראש השנה עם כלי נעמן

ניחוח ספרדי במטבח.
רשת "נעמן" והשף אסף גרניט משנים את חוקי המשחק במטבח.
הוזמנתי לאירוע עיתונאים ובלוגרים, להשקת סדרת כלי הבישול "גרניט" מבית נעמן. 

האירוע התקיים במסעדת הסדנא של השף אסף גרניט שמשתמש במטבחים שלו בכילים של נעמן.

סידרת כלי הבישול 'גרניט' מבית נעמן מתרחבת ומשיקה שני מוצרים חדשים ואיכותיים: פאייה ופלאנצ'ה שישדרגו את חווית הבישול שלכם במטבח.

סירי בישול במראה גרניט מבטאים ניחוחות עבר, עם נגיעה עדכנית, מרגשת ומפתיעה כמו יין טוב. הסגנון רטרו מודרני אשר שובה את ליבבם של האנשים מכיוון שהוא חבוי בתוך כל אחד מאתנו. זוהי הזדמנות להביט אחורה בנוסטלגיה ולהתייחס למה שהיה בעבר אבל בטוויסט אחר.
סדרת הסירים מגיעה במגוון גדלים ונפחים והיא כוללת סירים , מחבתות, ווק וקלחת אחת, סיר ענק 34 ס"מ המיועד לבישולים גדולים למשפחות ברוכות ילדים. 

לקראת ראש השנה, 'נעמן' מרחיבה את הקולקציה ומוסיפה ל 21 הפריטים הקיימים עוד שני מוצרים מפתיעים שיוסיפו גיוון למטבח הישראלי – פאייה בגודל 32 ס"מ ופלנצ'ה. המוצרים בעלי ציפוי ייחודי וחזק 5 שכבות Non Stick של חברת GREBLON גרמניה. הסדרה, כמובן, מגיעה בחתימתו האישית של השף אסף גרניט.
הצילום הקטן שירה רז


חשוב ביותר: כלי הבישול של גרניט עשויים יציקת אלומיניום איכותית ותחתית אינדוקציה המאפשרת פיזור חום שווה לכל חלקי הסיר, המאפשר בישול שווה לכלל התבשיל המתבשל והכנה זהה ומדויקת של האוכל. הציפוי האיכותי משמר את הסיר על ידי טכניקה המונעת הידבקות האוכל לדפנות הסיר, מאפשרת צמצום בשמן ובישול בריא יותר, בנוסף לכך מאפשרת ניקוי קל ויעיל של הכלי ללא מאמץ. בנוסף, ציפוי הגרבלון הינו בעל עמידות גבוהה לשריטות ובכך מעניק חיי מדף ארוכים לכלים. ידיות סיליקון ארגונומיות למגע רך ואחיזה נוחה.
יתרונות כלי הבישול:
לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה
לשימוש בתנור עד 180 מעלות
לשימוש במדיח כלים
בטוח לשימוש PFOA FREE .
עמידים לאורך שנים.
אין חשש משריטות וקילופים.
מחירים פאייה 299 ש"ח. פלנצ'ה 225 ש"ח.
כלי נוסף ומיוחד שהרשת משווקת לכבוד החגים: מחבת כפולה. שתי מחבתות שמתחברות אחת לשנייה על ידי מגנט לסגירה נוחה. הקוטר של המחבתות הוא 24 ס"מ, הן בעלות ציפוי DuPont Teflon Classic רב שכבתי, ועשויות מיציקת אלומיניום באיכות הגבוהה ביותר, הן מאפשרות לבשל בשלל צורות ייחודיות ושונות מהבישול המוכר במחבת רגילה. אגב, אם תרצו לחזור לשיטת הבישול המוכרת והידועה תוכלו להפריד בקלות בין שני החלקים כך שתקבלו שתי מחבתות איכותיות לשימושכם. תוכלו לבשל בצורה חדשנית, נוחה ויחודית. 
צילום שירה רז 

 אפיית פשטידות, טיגון מלאווח, הכנת פנקייקים, בישול דגים ותבשילים נוספים יזכו לשדרוג בזכות הסגירה המושלמת בין שתי המחבתות, בנוסף, הסגירה החזקה מונעת מריחות הטיגון החזקים להתפשט במטבח. היכולת להפוך את המחבת הכפולה משני צדיה תאפשר חווית בישול יוצאת דופן ללא חשש ובצורה נוחה ומדויקת. המחבת משני צידה מתאימה לשימוש בכל סוגי הכיריים: האינדוקציה, הגז ותנור. כמו כן, ניתנת לשטיפה במדיח הכלים.
לכל מחבת כפולה מצורף ספר מתכונים ייחודי של השף אסף גרניט שהותאמו להכנה במחבת המיוחדת. דרך המתכונים של השף תוכלו להכיר את שיטות הבישול החדשות ולטעום את המנות שהוא הרכיב במיוחד עבור השימוש במחבת זו.
מחיר : 299 ₪ אחריות ל- 10 שנים.

להשיג ברשת חנויות נעמן ברחבי הארץ. בקרו באתר שלהם.
http://www.naamanp.co.il/home_naaman

לפני האירוע אנחנו מסיירות במטבח ומצטלמות
והאוכל מוגש לנו 
ועם אלה חזרנו הביתה

אין תגובות: