יום שבת, 4 בפברואר 2017

דברים טובים קורים בירושלים שלי - אופרה ישראלית במתחם יס פלאנט בירושלים



הוזמנו לערב מופע במרכז שרובר לתרבות וקולנוע בירושלים בשיתוף עם  האופרה הישראלית במתחם יס פלאנט בירושלים
במרכז מוקרנים סרטים ומוצגים מופעים שונים אבל כאמור אנחנו הגענו להופעה של האופרה הישראלית. המופע התקיים באולם הרב תכליתי ביס פלאנט. 
עונת האופרה הישראלית הראשונה בירושלים, כאן במתחם, בסידרת מופעים מיוחדים מיועדים הן למבוגרים והן לילדים. 
מה היה לנו במופע? חברי הלהקה השמיעו לנו שירים אהובים ממחזות זמר גדולים בכל הזמנים: צלילי המוסיקה, ג'ולי אנדריוס, הקוסם ארץ עוץ,  פנטום האופרה, סונטה לאור ירח, גבירתי הנאווה, עלובי החיים, מרי פופינס, סיפור הפברברים, כנר על הגג, מחזמר שיער...
מתחילים עם המחזמר צלילי המוסיקה
ממשיכים עם המחזמר גבירתי הנאווה
פאנטום האופרה
 הקוסם מארץ עוץ
  כנר על הגג - If I Were a Rich Man
 עוד מחזמר
 שיר נוסף מכנר על הגג, טוביה החולב
                                                   סונטה לאור הירח

 עלובי החיים
מחזמר שיער
גב' ליעד קרימברג מנהלת השיווק של רשת יס פלאנט מציינת כי יס פלאנט ירושלים ומרכז שרובר לתרבות גאה לארח את סדרת האופרה בשיתוף עם האופרה הישראלית. מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט ירושלים חרט על דגלו להציע חוויה תרבותית נגישה לקהל הרחב ומהווה בית לאומנות ותרבות מכל התחומים: הופעות תיאטרון, מוזיקה, מחול, תערוכות אומנות ועוד. שיתוף הפעולה עם האופרה הישראלית מגיע באופן טבעי ויוצר חיבור ממשי בין תרבות העיר ותרבות המתחם. 
במתחם 16 אולמות קולנוע, מתוכם 2 אולמות רב תכליתיים למופעים מגוונים, אשר הותאמו גם לקיום הופעות תיאטרון. בנוסף, במתחם אולם IMAX ייחודי, המציג את שוברי הקופות הגדולים בטכנולוגית הקרנה וסאונד עוצרי נשימה ואולם DX4, קולנוע ב-4 ממדים המציג סרטים עם ממד נוסף של גישה לחוויית צפייה עוצמתית, שטחי תצוגות, אמנות ותערוכות מתחלפות, בתי קפה ומסעדות ושטחי מסחר.
                                          צילום Sinderella יוסי צבקר-צלם (123)
ערב מהנה מאוד לאוהבי מחזמר ואופרה, ממליצה מאוד
בקרו באתר מרכז שרובר



אין תגובות: