יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

מוצרי השמן והטיפוח אולאה אסנס בירושלים Olea Essence Jerusalem

מוצרי השמן והטיפוח אולאה אסנס בירושלים Olea Essence Jerusalem
הוזמנתי לאירוע פתיחה של המותג אולאה אסנס בירושלים - Olea essence, מותג מוצרי שמן הזית והטיפוח הטבעי מבית הבד של הגולן, מתרחב ופותח לראשונה חנות רביעית – והפעם בירושלים!

טעימות בכניסה
למותג שלושה מרכזי מבקרים: בקצרין, בעין גב וחנות דגל כולל מרכז הדרכה בתל אביב, בנוסף למותג, אתר אינטרנט משגשג ופעילות ענפה בחו"ל.






המותג בירושלים הוקם בהשקעה של 200,000 ₪. הקונספט של החנות הוא less is more, שטח החנות הוא 30 מ"ר, כשכל מוצר על המדף יוצר ונבחר בקפידה. החנות עוצבה על ידי סמדר טלמון, שגם עיצבה את סניפי המותג בת"א, קצרין ועין גב, בסגנון אותנטי המכניס את סיפור החברה השזור בטבע ומטעי הזיתים פנימה.






הבעלים המייסדים, אבנר טלמון
בית הבד של הגולן, זכה בתחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנציסקו, הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה לא מסונן (שמן הזית באיכות הגבוהה ביותר), ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על מרכיבי הזית. לאחר שנים של ניסיונות, בית הבד של הגולן יצרו שמני זית כתית מעולה המיוצרים בכבישה קרה וללא סינון בשילוב שלושה טעמים.
  

בנוסף לשמנים, המותג olea essence מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על הסגולות של שמן הזית; מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג'ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד. תהליכי הייצור בבית הבד, נעשים בתרבות קיימית ואחריות סביבתית.






Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים!
הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים לאחר הפקת השמן ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות. מעבדות אולאס אסנס, הצליחו להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן. מוצרי אולאה אסנס מיוצרים במעבדת "בית הבד של הגולן". על פי תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע והקפדה על שמירת הסביבה. יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.
את כל המוצרים של olea essence ניתן למצוא כעת בחנות החדשה של המותג שנפתחה בלב ירושלים. לדברי אבנר טלמון, הבעלים של בית הבד של הגולן: "אנו מאמינים בהתחדשות מתמדת ועושים את המירב כדי לייצר מוצרים איכותיים וטבעיים לקהל לקוחותינו בארץ ובעולם. אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של olea essence בירושלים ולהביא את הפסטורליות של הצפון לעיר הבירה של ישראל. החנות בירושלים היא הרביעית של המותג ועד סוף שנת 2017 צפויים להיפתח שני סניפים נוספים".



החנות החדשה ממוקמת ברח' בן יהודה 5, ירושלים – שעות פתיחה:

א'-ה' – 9:00-22:00

ו' וערבי חג – 9:00-15:00

שבת – 20:00-24:00

לאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /



סניפים נוספים של המותג:

בן יהודה 17 ת"א (050-2888715),

אזור תעשיה קצרין (050-2888709)

ונמל עין גב (050-2888705)




אין תגובות: